• Reklamacje i Zwroty – Zasady i Szczegóły

Reklamacje i Zwroty w Sklepie Internetowym ELITARIUM

W ELITARIUM dbamy o to, aby nasze produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak z jakiegoś powodu będziesz niezadowolony z zakupu, poniżej znajdziesz informacje o procedurach reklamacji i zwrotów, które pomogą Ci w szybkim rozwiązaniu ewentualnych problemów.


§ 1 Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)

  1. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy:
    • Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie, np.
      • Pisemnie na adres: 13-100 Nidzica,ul. 1 Maja 22 B/20,
      • E-mailowo na adres: sklep.elitarium@gmail.com
  3. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia odstąpienia od umowy. Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.
  4. Towary muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym, nieużywane, w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe) oraz z kompletem akcesoriów (np. pudełka, certyfikaty, dokumenty itp.).

§ 2 Wyjątki od prawa do odstąpienia

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  1. Towarów wykonanych na specjalne zamówienie Klienta, takich jak biżuteria personalizowana lub produkty dostosowane do indywidualnych wymagań (np. grawerowanie)

§ 3 Reklamacje

  1. Jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem, Klient ma prawo do reklamacji.
  2. Reklamację należy zgłosić w jeden z poniższych sposobów:
    • E-mailowo na adres: sklep.elitarium@gmail.com,
    • Pisemnie na adres: 13-100 Nidzica,ul. 1 Maja 22 B/20.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
    • Imię i nazwisko Klienta,
    • Numer zamówienia,
    • Szczegóły dotyczące wady produktu lub niezgodności z opisem,
    • W miarę możliwości, zdjęcia dokumentujące wadę lub uszkodzenie.
  4. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia.
  5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, oferujemy:
    • Wymianę produktu na nowy (jeśli produkt jest dostępny),
    • Naprawę produktu,
    • Zwrot pieniędzy (w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany).

§ 4 Uszkodzenia podczas transportu

  1. W przypadku zauważenia uszkodzeń opakowania przy odbiorze przesyłki, zalecamy niezwłocznie spisać protokół szkody w obecności kuriera.
  2. Zgłoszenie uszkodzenia przesyłki należy przesłać Sprzedawcy w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. W zgłoszeniu prosimy o dołączenie dokumentacji zdjęciowej przedstawiającej uszkodzenia opakowania i produktu.
  3. Koszty ponownej wysyłki lub naprawy w przypadku uszkodzeń spowodowanych transportem pokrywa sklep.

§ 5 Procedura zwrotu środków

  1. W przypadku uznania reklamacji lub zwrotu towaru, środki zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia sprawy.
  2. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany tą samą metodą płatności, jaką Klient wybrał przy składaniu zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną formę zwrotu.
  3. W przypadku zwrotu produktu, jeżeli Klient korzystał z płatnych usług dostawy, zostanie zwrócony także koszt najtańszej oferowanej formy przesyłki (w przypadku, gdy nie wybierzesz innej opcji dostawy).

§ 6 Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących reklamacji, zwrotów lub uszkodzeń prosimy o kontakt:

  • E-mail: sklep.eltarium@gmail.com
  • Telefon: 661 644 938

Dbamy o Twoje zadowolenie i satysfakcję z zakupów w ELITARIUM. Każdą sprawę traktujemy indywidualnie i staramy się rozwiązać ją jak najszybciej. Dziękujemy za zaufanie!


Formularz odstąpienia od umowy

(proszę wypełnić i odesłać formularz tylko, jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy)

Adresat:
Elitatarium
Piotr Wernik
ul. 1-Maja 22 B/20
13-100 Nidzica
E-mail: sklep.elitarium@gmail.com
Telefon: 661 644 938

Ja niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:

  1. Nazwa towaru: ______________________________________
  2. Numer zamówienia: __________________________________
  3. Data zakupu: ________________________________________
  4. Data otrzymania towaru: ______________________________
  5. Imię i nazwisko konsumenta: __________________________
  6. Adres konsumenta: ___________________________________
  7. Podpis konsumenta (jeśli formularz jest wysyłany w wersji papierowej): __________________________
  8. Data: ______________________________________________

(*) Niepotrzebne skreślić.