Darmowa dostawa od 199 PLN
-
Reklamacje i Zwroty – Zasady i Szczegóły
Reklamacje i Zwroty w Sklepie Internetowym ELITARIUM
W ELITARIUM dbamy o to, aby nasze produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak z jakiegoś powodu będziesz niezadowolony z zakupu, poniżej znajdziesz informacje o procedurach reklamacji i zwrotów, które pomogą Ci w szybkim rozwiązaniu ewentualnych problemów.
§ 1 Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
- Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy:
- Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie, np.
- Pisemnie na adres: 13-100 Nidzica,ul. 1 Maja 22 B/20,
- E-mailowo na adres: sklep.elitarium@gmail.com
- Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie, np.
- Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia odstąpienia od umowy. Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.
- Towary muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym, nieużywane, w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe) oraz z kompletem akcesoriów (np. pudełka, certyfikaty, dokumenty itp.).
§ 2 Wyjątki od prawa do odstąpienia
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- Towarów wykonanych na specjalne zamówienie Klienta, takich jak biżuteria personalizowana lub produkty dostosowane do indywidualnych wymagań (np. grawerowanie)
§ 3 Reklamacje
- Jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem, Klient ma prawo do reklamacji.
- Reklamację należy zgłosić w jeden z poniższych sposobów:
- E-mailowo na adres: sklep.elitarium@gmail.com,
- Pisemnie na adres: 13-100 Nidzica,ul. 1 Maja 22 B/20.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
- Imię i nazwisko Klienta,
- Numer zamówienia,
- Szczegóły dotyczące wady produktu lub niezgodności z opisem,
- W miarę możliwości, zdjęcia dokumentujące wadę lub uszkodzenie.
- Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną, oferujemy:
- Wymianę produktu na nowy (jeśli produkt jest dostępny),
- Naprawę produktu,
- Zwrot pieniędzy (w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany).
§ 4 Uszkodzenia podczas transportu
- W przypadku zauważenia uszkodzeń opakowania przy odbiorze przesyłki, zalecamy niezwłocznie spisać protokół szkody w obecności kuriera.
- Zgłoszenie uszkodzenia przesyłki należy przesłać Sprzedawcy w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. W zgłoszeniu prosimy o dołączenie dokumentacji zdjęciowej przedstawiającej uszkodzenia opakowania i produktu.
- Koszty ponownej wysyłki lub naprawy w przypadku uszkodzeń spowodowanych transportem pokrywa sklep.
§ 5 Procedura zwrotu środków
- W przypadku uznania reklamacji lub zwrotu towaru, środki zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia sprawy.
- Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany tą samą metodą płatności, jaką Klient wybrał przy składaniu zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną formę zwrotu.
- W przypadku zwrotu produktu, jeżeli Klient korzystał z płatnych usług dostawy, zostanie zwrócony także koszt najtańszej oferowanej formy przesyłki (w przypadku, gdy nie wybierzesz innej opcji dostawy).
§ 6 Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących reklamacji, zwrotów lub uszkodzeń prosimy o kontakt:
- E-mail: sklep.eltarium@gmail.com
- Telefon: 661 644 938
Dbamy o Twoje zadowolenie i satysfakcję z zakupów w ELITARIUM. Każdą sprawę traktujemy indywidualnie i staramy się rozwiązać ją jak najszybciej. Dziękujemy za zaufanie!
Formularz odstąpienia od umowy
(proszę wypełnić i odesłać formularz tylko, jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy)
Adresat:
Elitatarium
Piotr Wernik
ul. 1-Maja 22 B/20
13-100 Nidzica
E-mail: sklep.elitarium@gmail.com
Telefon: 661 644 938
Ja niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
- Nazwa towaru: ______________________________________
- Numer zamówienia: __________________________________
- Data zakupu: ________________________________________
- Data otrzymania towaru: ______________________________
- Imię i nazwisko konsumenta: __________________________
- Adres konsumenta: ___________________________________
- Podpis konsumenta (jeśli formularz jest wysyłany w wersji papierowej): __________________________
- Data: ______________________________________________
(*) Niepotrzebne skreślić.